کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری + خرید و فروش

کلمنهای پلاستیکی به عنوان یکی از بهترین محصولاتی معرفی می شود که شما می توانید در سفرها همراه خود داشته باشید و به عنوان یکی از بهترین محصولات جایگزین بطریهای پلاستیکی از آنها استفاده کنید. کلمنهای پلاستیکی مزایای بسیاری را برای خریداران به همراه دارند. آنها می توانند زمان زیادی به نگهداری نوشیدنیها بپردازند، از تغییر بو و رنگ آنها جلوگیری کنند و طعم آنها را تازه نگهدارند. از این رو هیراد پلاست امروزه به عرضه بهترین کلمنهای پلاستیکی پرداخته تا تمامی افراد بتوانند نسبت به خرید آنها با قیمتی مناسب اقدام کنند. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات پیرامون پخش عمده کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری و هر آنچه که باید در این رابطه بدانید، بپردازیم.

کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری چیست؟

 

کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری چیست؟

کلمن ظرفی است معمولا از جنس پلاستیک ساخته شده که آب یا مواد غذایی را تازه و خنک نگه میدارد. می توان گفت در واقع کلمن یک نوع یخچال ساده است که بدون نیاز به برق هم کار می کند. مدت زمان خنک نگه داشتن هر کلمن به جنس و کیفیت آن بستگی دارد.

  1. این محصول نه تنها در فضای بیرون از خانه، بلکه داخل خانه نیز کاربرد دارد. استفاده از کلمن در خانه از باز و بسته کردن مداوم درب یخچال جلوگیری می کند. بنابراین موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
  2. در فضای طبیعت یا سفر استفاده از این محصول موجب تازه و خنک ماندن آب و مواد غذایی شما می شود. علاوه بر آن در طول سفر خیالتان را از بابت بهداشتی و سالم بودن آب آشامیدنی آسوده می کند.
  3. کاربرد دیگر آن در مهمانیهای پر جمعیت، مجالس و اماکن عمومی است که آب خنک باید همواره در دسترس باشد.

کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری به سبب قیمت مناسب و وزن سبک، بسیار محبوب و پرطرفدارند. حمل و نقل آنها راحت است و از نظر رنگ و مدل تنوع بالایی دارند.

کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری پایه دار

 

کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری پایه دار

یکی از کلمنهای پر فروشی که بسیاری از افراد نیز می توانند آن را از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کنند، کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری پایه دار است. این دسته از کلمنها، همان طور که از نامشان پیداست دارای پایه های مستحکمی بوده که به نگهداری از کلمن می پردازند و افراد می توانند بدون نیاز به قرار دادن کلمن در اتفاع یا لبه جایی که لیوان زیر شیر آن قرار گرفته شود، اقدام به استفاده از آن کنند. حال چرا خرید کلمن پلاستیکی آب پایه دار نسبت به خرید بطریهای پلاستیکی ارجعیت دارند؟

بطریهای پلاستیکی حاوی مواد متعدد هستند که برای سلامتی ضرر دارند. آنها شامل استالدئید هستند که در میان چیزهای دیگر  مانند دود سیگار نیز یافت می شود. استالدئید برای سلامتی بسیار مضر است و به ویژه روی کبد اثر گذار است و باعث ایجاد سیروز کبدی می شود. علاوه بر این، تشکیل رادیکالهای آزاد خطرناکی را که به سلول ها حمله کرده و آنها را از بین می برند، ترویج می کند.

گاهی اوقات محتوای استالدئید با طعم و بوی خفیف را نیز در آب به وجود می آورد، چیزی که به هیچ عنوان به هنگام استفاده از کلمنهای آب مشاهده نمی کنید. اگرچه محتوای استالدئید بطریهای پلاستیکی کمتر از حد مجاز است، اما هنوز می توان آن را به وضوح در آزمایشها نشان داد. بنابراین اگر می خواهید ایمن باشید و از خطرات سلامتی مرتبط با استالدئید جلوگیری کنید، باید به جای بطریهای پلاستیکی از یک کلمن پلاستیکی مانند کلمن پایه دار استفاده کنید.

کلمن های پلاستیکی کوچک چه ویژگیهایی دارد؟

 

کلمن های پلاستیکی کوچک چه ویژگیهایی دارد؟

در رابطه با ویژگیهای کلمنهای پلاستیکی کوچک ده لیتری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جنس بدنه آنها بسیار مقاوم و ضد ضربه است.
  2. در برابر ضربات و آسیبهای کوچک نمیشکنند و سالم باقی میمانند.
  3. اغلب مدلهای پلاستیکی دارای شیر تخلیه هستند و به راحتی قابل استفاده اند.
  4. قیمت مناسبی دارند.
  5. استفاده از مدلهای پایه دار این محصول ساده و راحت است.
  6. برای مسافرت و پیک نیک گزینه مناسبی است.

هنگام خرید کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

هنگام خرید کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

راهنمای خرید کلمن پلاستیکی کوچک ده لیتری به شما عزیزان کمک می‌ کند تا با خیالی آسوده اقدام به خرید این محصول کرده و بهترین انتخاب را نیز برای خود به همراه داسته باشید.

۱.گنجایش:

بهتر است ظرفیت کلمن را متناسب با تعداد افرادی که میخواهند از آن استفاده کنند در نظر بگیرید. اگر این محصول را برای کوهنوردی همراه خود می برید، باید مخزن بزرگتری داشته باشد تا آب مورد نیازتان را در مسیر تامین کند.

۲.جنس بدنه:

جنس بدنه و علاوه بر آن جنس دسته و پایه کلمن باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

۳.وزن:

قبل از خرید کلمن حتما به وزن آن دقت کنید. اگر به تنهایی سنگین باشد، پس از پُر شدن وزن مضاعفی پیدا میکند و حمل آن دشوار خواهد شد. در این صورت حتما باید در تصمیم خود تجدید نظر کنید.

۴.قابلیت حفظ دما:

اگر می خواهید نوشیدنی خنک شما پس از مدت کوتاهی گرم نشود، مدلی را انتخاب کنید که مدت زمان نگهداری بالایی داشته باشد.

۵.روکش داخلی:

اگر کلمن روکش داخلی داشته باشد،از ایجاد بوی نامطبوع در محتویات داخل آن جلوگیری می کند.

۶.دو کاره بودن:

اگر می خواهید علاوه بر مایعات سرد،از آن برای گرم نگه داشتن مایعات نیز استفاده کنید، مدل دو کاره را انتخاب کنید. مدل استیل از این دسته است.

۷.عدم نشتی:

وقتی به مسافرت یا گردش می روید و کلمن را در خودرو قرار می دهید انتظار ندارید که وسایل دیگرتان خیس یا مرطوب شوند! بدین جهت باید در هنگام خرید محصول از عدم نشتی آن اطمینان حاصل کنید.

۸.دسته:

دسته این محصول باید تحمل وزن زیاد مایعات و خود کلمن را داشته باشد. معمولا جنس با کیفیت و مناسب دسته،پلاستیک فشرده است.

۹.شکل ظاهری:

معمولا برای مسافرت یا پیک نیک از نوع پلاستیکی استفاده می شود که وزن سبکتری داشته و در برابر ضربه مقاوم تر است. از انواع دیگر استیل، شیشه و چوبی در منزل و برای پذیرایی از مهمانها استفاده می شود.

از این که ما را تا انتهای این مطلب دنبال کردید، بسیار سپاس گزاریم.

هیراد پلاست همواره بهترینها را در اختیار شما قرار می دهد.

۹.شکل ظاهری:

تماس با ما