واحد فروش گلدان پلاستیکی عمده ارزان نرده ای

گلدان پلاستیکی عمده ارزان یکی از شیک ترین و زیبا ترین  گلدان ها برای نمای خانه و نمای بیرونی تراس خانه می باشد. گلدان های پلاستیکی که اخیرا هم بازار خیلی خوبی دارد و جای گلدان های سفالی را گرفته است مشتری های خیلی زیادی پیدا کرده است. این گلدان ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند.

واحد فروش گلدان پلاستیکی عمده ارزان نرده ای

سوراخ زهکشی مناسب گلدان های پلاستیکی

سوراخ زهکشی مناسب گلدان های پلاستیکی سوراخ زهکشی گلدان پلاستیکی نباید خیلی کوچک و نباید خیلی درشت باشد. بلکه باید سوراخی مناسب و به اندازه استاندارد باشد.

سوراخ زهکشی گلدان یکی از عوامل مهم در ماندگار و کیفیت گل است. اگر گلدانی سوراخ زهکشی نذاشته باشد، آب در کف گلدان می ماند و آب های اضافی از گلدان دفع نمی شوند و این باعث می‌شود که ریشه گیاه یا گلی که در گلدان است بپوسد.

هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم گلدان پلاستیکی به قیمت کارخانه با امکان خرید حضوری و غیرحضوری

معمولا گلدان های پلاستیکی در ابتدا که می خرید سوراخ زهکشی ندارند و این کار را باید خودتان انجام دهید. شما می توانید بوسیله یک میخ داغ در کف گلدان های پلاستیکی سوراخ زهکشی بزنید. سوراخ ها بهتر است چهار تا و یکی هم در وسط گلدان باشد.

البته اگر شما قصد زهکشی گلدان پلاستیکی را دارید باید این نکته را هم توجه کنید که زیر گلدانی مناسبی هم برای گلدان تان انتخاب کنید. زیر گلدانی باید به اندازه کف گلدان و کمی بزرگ تر باشد تا آب های دفع شده در زیر گلدانی جمع شوند.

قیمت خرید گلدان پلاستیکی عمده ارزان نرده ای

گلدان پلاستیکی عمده ارزان

فروش گلدان پلاستیکی که اخیرا هم بازار خیلی خوبی دارد و به جای گلدان های سفالی مورد استفاده قرار می گیرد با قیمت مناسب و ارزان داشته باشد.

یکی از دلایلی که دیگر مردم به گلدان سفالی رو نمی آورند بحث قیمت بالای گلدان‌ سفالی است. گلدان سفالی به دلیل قیمت بالا مشتری های خود را از دست داده است و دیگر خیلی مشتری ندارد برای همین خرید گلدان پلاستیکی هم طرح ها و رنگ های مختلف و قشنگ تری دارد و هم به صرفه تر از گلدان های سفالی است.

هر روز گلدان های پلاستیکی در طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف تولید می شود که یکی از به روزترین و جدیدترین مدل های گلدان پلاستیکی مدل نرده ای است. مدل نرده که وسط آن یک شیار به اندازه قطر نرده دارد و به داخل نرده می رود و سفت و محکم می ایستد. این مدل گلدان در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می‌شود.

یکی از نکاتی که باید در گلدان پلاستیکی نرده ای به آن توجه کرد آن است که گلدان پلاستیکی بیشتر از سایر گلدان ها در معرض تابش نور خورشید است. برای همین ممکن است زودتر از سایر گلدان ها از بین برود. به این دلیل باید کیفیت این گلدان ها باید بالا باشد تا در اثر تابش نور خورشید و پوسیده نشوند و از بین بروند.

تماس با ما