واحد تولید گلدان پلاستیکی سیاه مدل ۳۰۲۰

گلدان پلاستیکی سیاه محبوب ترین نوع گلدان در گلخانه هاست. این گلدان ها به دلیل مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، زهکشی مناسب و همچنین قیمت پایینشان بهترین انتخاب برای کسانی هستند که به طور گسترده در زمینه ی پرورش گل و گیاه فعالیت می کنند.

واحد تولید گلدان پلاستیکی سیاه مدل 3020

مقاومت بالا گلدان پلاستیکی در برابر سرما

مقاومت بالا گلدان پلاستیکی در برابر سرما

  • گل های بسیار زیادی وجود دارند که در برابر سرما مقاوم بوده و یا حتی سرما پسند هستند. اما اگر گلدان این گل ها در برابر سرما مقاومت خوبی نشان ندهد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ ترک خوردن و شکستن گلدان و به دنبال آن آسیب دیدن ریشه ی گیاه نتیجه ی انتخاب گلدان نا مناسب است. به همین دلیل پیدا کردن گلدانی که در مقابل تغییر دما از خود مقاومت خوبی نشان بدهد اهمیت پیدا می کند.

گلدان های پلاستیکی مدل ۳۰۲۰ سلامت گیاه را تضمین می کنند. این گلدان ها به گونه ای طراحی شده اند که در آب و هوای مختلف، تغییر شکل ندهند. و همواره هوای مورد نیاز برای تنفس ریشه ی گیاه را تامین کنند. یکی دیگر از نقاط قوت گلدان های پلاستیکی،مقاومت بالا گلدان در برابر ضربه می باشد. همچنین گلدان های پلاستیکی بر خلاف گلدان های چینی، سفالی و فلزی سبک بوده و جابجایی آن ها راحت تر است.

هیراد پلاست تنها مرکز عرضه مستقیم گلدان پلاستیکی به قیمت کارخانه با امکان خرید حضوری و غیرحضوری

خرید ارزان گلدان پلاستیکی سیاه مدل ۳۰۲۰

خرید ارزان گلدان پلاستیکی سیاه مدل 3020 گلدان پلاستیکی سیاه مدل ۳۰۲۰ را می توان به عنوان گلدان مورد علاقه ی پرورش دهندگان گل و گیاه معرفی کرد. ویژگی های منحصر به فرد این نوع گلدان باعث شده است که اکثر گیاهان را به هنگام خرید در گلدان های مشکی ساده ببینیم. اگرچه این گلدان ها ظاهر چشمگیری ندارند اما ضامن سلامت ریشه ی گیاه هستند. به همین دلیل، همواره گلخانه ها به دنبال خرید ارزان گلدان پلاستیکی ۳۰۲۰ می باشند. در زیر به برخی از ویژگی های این نوع گلدان اشاره شده است:

  • زهکشی مناسب
  • وزن پایین
  • مقاومت در برابر تغییر دما
  • مقاومت در مقابل ضربه

برند های گوناگونی در زمینه ی تولید گلدان مدل۳۰۲۰ فعالیت می کنند، در نتیجه قیمت های مختلفی برای سایز های مشابه گلدان ۳۰۲۰ در بازار وجود دارد. اما در تمام برند ها، رنگ سیاه این مدل گلدان قیمت پایین تری دارد.

از آنجایی که تعویض به موقع گلدان بسیار مهم تر از رنگ و شکل و شمایل آن است. و در واقع اندازه ی گلدان از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در سلامت گیاه می باشد، بسیاری از کسانی که در زمینه ی پرورش گیاه فعالیت می کنند ترجیح میدهند گلدان های ساده، قیمت پایین و با کیفیت را در انواع اندازه ها تهیه کنند تا بتوانند در هر زمان گل ها را در گلدان مناسب قرار دهند.

تماس با ما