هزینه صندلی پلاستیکی دست دوم

خرید صندلی برای مکان هایی که به تعداد بالا از این محصول نیاز دارند هزینه بردار است؛ مکان هایی مانند رستوران ها، اماکن آموزشی و … . اگر پیش از این از صندلی پلاستیکی استفاده می کردید و اکنون قصد تعویض آنها را دارید می توانید با فروش صندلی های دست دوم خود بخشی از این هزینه را جبران کنید.

از مزایای صندلی پلاستیکی می توان به راحتی حمل و نقل، قیمت مناسب و دوام خوب آنها اشاره کرد که همین موضوع باعث شده از این صندلی ها در بسیاری از رستوران ها، مطب ها، آموزشگاه ها و … استفاده شود. این صندلی ها در سایز و ابعاد کوچک هم تولید می شوند که برای استفاده در مهد کودک ها و پیش دبستانی ها مناسب هستند. تولید کنندگان این صندلی ها تلاش کرده اند با تولید صندلی های پلاستیکی در ابعاد و سایزهای مختلف و همچنین با طرح ها و رنگ های متنوع پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

اگر تمایل دارید صندلی های پلاستیکی خود را تعویض کنید می توانید نمونه های دست دوم خود را به فروش برسانید تا هزینه کمتری را متقبل شوید.

 

6

  1. واقعا آفرین به ذوق و خلاقیت شما، که اجازه نمیدید پلاستیک هایی که تجزیه نمیشوند در محیط باقی بمانند، منم از صندلی های شما خریداری کردم واقعا هم دوام و محکم هستند و با صندلی های دیگه برابری میکنند .ممنونم واقعا

  2. سلام و عرض ادب، صندلی هایی که برام ارسال کردید به دستم رسیدند واقعا محکم و با دوام هستند .خوشحالم که به شما اعتماد کردم .خسته نباشید.

  3. سلام درود عرض می کنم به شما مجموعه هیراد پلاست بنده سایتتون رو مشاهده کردم مطالب بسیار کامل و جامعی بود سپاسگزارم اگر بخواهیم به صورت تکی هم سفارش بدیم آیا امکان ارسال براتون وجود داره یا فقط فروشتون به صورت عمده هستش یه تایمی بزارید لطف کنید توضیح بدید ما هم در جریان قرار بگیریم

    • با سلام خدمت مهدیه محمدی عزیز
      سفارش ها بصورت عمده می باشد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره درسایت تماس بگیرید

  4. سلام وقت بخیر
    ممنون از اطلاعات خوبتون
    من از محصول صندلی پلاستیکی خریداری کردم برای استفاده در حیاط منزل ، با اینکه ساعت ها تو آفتاب هست هیچ تغییری نکرده و بسیار جنس با کیفیتی داره ممنون از اینکه با کیفیت خوبتون به ما مشتری ها احترام میگذارید .

  5. سلام و وقت بخیر خدمت شما قیمت خوب و مناسب صندلی های پلاستیکی باعث شده که بسیاری از اموزشگاه و فروشگاه ها از اون استفاده کنن و اینکه جابجایی این نوع صندلی ها هم راحت تر هستش

تماس با ما