میز و صندلی پلاستیکی پایه فلزی

استفاده از میز و صندلی های پلاستیکی پایه فلزی در رستورانها و فست فودها مقرون به صرفه تر است یا اینکه از میز و صندلی چوبی و فلزی استفاده گردد؟
همانطور که مستحضرید امروزه تعداد مراکز طبخ غذاهای آماده و نیمه آماده نظیر رستورانها، تالارها، فست فودها و کافی شاپ ها بسیار افزایش یافته است و مردم زیادی به مصرف غذاهای طبخ شده در بیرون از منزل علاقمندند و از این مراکز، استقبال فراوانی می شود. از این رو افراد زیادی با استفاده از سرمایه های مالی و جانی خود به احداث و راه اندازی یکی از این مراکز اقدام کرده اند تا در پی فعالیت در این مراکز، به درآمد سرشاری نائل آیند. بدون شک یکی از مهمترین شاخصه های محبوبیت و استقبال مشتریان از این مراکز، نوع نشستن و فضا و سالن غذاخوری آنان است و از طرف دیگر بخش مهمی از هزینه های راه اندازی این مراکز نیز به خرید انواع میز و صندلی و همچنین سالن غذاخوری و تشریفات بخصوص این سالن ها اختصاص می یابد.

هزینه استفاده از میز صندلی پلاستیکی در رستوران ها

برای کاهش هزینه راه اندازی رستوران و فست فود می توان از میز و صندلی های پلاستیکی پایه فلزی به جای میز و صندلی های چوبی و فلزی استفاده کرد زیرا هزینه خرید میز و صندلی پلاستیکی به مراتب کمتر از میز و صندلی های فلزی و چوبی است. اگرچه زیبایی برخی از نمونه های میز و صندلی چوبی بهتر و بیشتر از میز و صندلی های پلاستیکی می باشد اما باید توجه داشت که امروزه با استفاده از مواد اولیه مرغوب و طراحی های نوین در تولید میز و صندلی پلاستیکی، زیبایی این محصولات قابل رقابت با بسیاری از میز و صندلی های گران قیمت چوبی و فلزی می باشد.

منبع: بازار پلاستیک ایران

تماس با ما