قیمت گلدان های نرده ای گلسرخ + عکس و مشخصات

قیمت گلدان های نرده ای مجموعه هیراد پلاست بسیار مناسب بوده و تمامی افراد می توانند به راحتی اقدام به خرید آن کنند.

در حال حاضر هیراد پلاست با پشتیبانی از بهترین برندهای حال حاضر مانند گلسرخ این زمینه را برای شما مهیا می کند تا با اطمینان کامل، اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید.

نکته حائز اهمیت این است که ابتدا اطلاعاتی در رابطه با این محصولات کسب کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با قیمت گلدان های نرده ای گلسرخ و مشخصات آن، بپردازیم.

معرفی گلدان های نرده ای

 

معرفی گلدان های نرده ای

یکی از موارد زیبا در نرده و تراس، گلدان رنگی و گلدان پلاستیکی نرده ای می باشد. این گلدانها که با عنوان گلدان پلاستیکی خورجینی و در برخی موارد رو نرده ای شناخته می شوند، دارای ابعاد و رنگ متفاوت بوده و به صورت اینترنتی با قیمت عمده فروشی شرکت کارخانه قابل خرید می باشند.

بدون شک گل و گیاه در زیبایی محل زندگی تاثیر قابل توجهی دارد، اما چرا؟

یکی از ویژگی های بارز انسان، میل ذاتی به طبیعت و گیاهان می باشد. بی دلیل نیست که طبیعت را مادر انسان معرفی کرده اند. از این رو عناصری که یادآور زیبایی های طبیعی باشد، بسیار به دل انسان می نشیند. یکی از این عناصر گلها و گیاهان می باشند که عنصر اصلی در دکوراسیون منزل هستند. گلدان مناسب باید برای گلها برگزید تا زیبایی دو چندان شود و اصول نگهداری نیز رعایت گردد.

یکی از نماهایی که و گلدان پلاستیکی نرده ای می تواند در تغییر و زیبایی آن تاثیر جدی داشته باشد، تراس و بالکن می باشد که در معرض دید دیگران قرار دارد. از این رو گلدان مناسب می تواند انتخابی بسیار مهم به حساب بیاید.

این محصول در چه مدل هایی وجود دارد؟

 

این محصول در چه مدل هایی وجود دارد؟

گلدان پلاستیکی خورجینی که به عنوان گلدان پلاستیکی نرده ای نیز شناخته می شود، دارای دو مدل گرد و مستطیلی می باشد. این گلدان در مدل مستطیلی دارای طول ۶۴، عرض ۴۲ و ارتفاع ۲۴ سانتی متر می باشد. رنگ های آن نیز اخرایی، سفید، زرد، قرمز، بنفش، سبز و آبی می باشد که رنگ شاد محسوب می گردد.

گلدان رو نرده ای دارای زیرگلدانی مخصوص می باشد که به ته گلدان چسبیده هست و سوراخ های زهکشی آن به گونه ای است که آب اضافی را از ته گلدان به بیرون هدایت می کند تا مانع پوسیدگی ریشه شود.

گلدان پلاستیکی خورجینی در مدل گرد دارای قطر ۳۵ و ارتفاع ۲۳ سانتی متر می باشد. این گلدان نیز همانند نوع مستطیلی دارای رنگ های شاد برای زیبایی نرده می باشد. گلدان پلاستیکی خورجینی گرد نیز دارای زیرگلدانی نمی باشد و دارای سوراخ زهکشی هست. برای افرادی که قصد استفاده از گلدان خورجینی در ابعاد کوچکتر و قیمت کمتر دارند، گزینه اصلی می باشد.

تولید و قیمت گلدان های نرده ای

 

تولید و قیمت گلدان های نرده ای

مزایای بسیار گلدان های نرده ای ارزان آنقدر زیاد است که افراد تصمیم گرفتند تولید آن را چندین برابر کنند تا تمامی افراد بتوانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. تولید کنندگان گلدان های نرده ای می دانند که امروزه افراد به دنبال چه چیزی در یک گلدان پلاستیکی هستند و دقیقا همان را روی تولیدی خود پیاده می کنند. به این دلیل است که فروش این محصول همواره بسیار رونق دارد.

از سوی دیگر، فروشندگان این محصول مانند هیراد پلاست نیز همواره در عرضه این محصول به فعالیت می پردازند. به همین دلیل است که شما می توانید هر زمان که احتیاج به گلدان رنگی پلاستیکی داشتید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام به خرید این محصول کنید. اگر شما نیز جزء دسته افرادی هستید که در زمینه تولید این گلدان فعالیت می کنید، می توانید به راحتی محصولات خود را در اختیار هیراد پلاست قرار دهید تا سود خود را از فروشتان چندین برابر کنید.

خرید استثنایی این محصول

 

خرید استثنایی این محصول

با تمامی این تفاسیر و مزایایی که از گلدان های نرده ای به شما عزیزان ارائه دادیم، شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، اقدام به خرید گلدان های نرده ای ارزان کنید. علت ارزان بودن این محصول این است که هیراد پلاست همواره به حذف واسطه ها و فروش مستقیم پرداخته است و همین موضوع باعث شده تا افراد بتوانند گلدان های نرده ای ارزان را با قیمتی مقرون به صرفه و کاملا مناسب خریداری کنند.

شما می توانید با خرید انواع گلدانهای پلاستیکی توسط هیراد پلاست، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها در وقت خود نیز صرفه جویی داشته باشید. به این صورت که خرید گلدان پلاستیکی به صورت اینترنتی در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد و شما نیازی ندارید تا برای خرید این محصول مسافت زیادی را با فروشگاه عرضه کننده طی کنید.

گلدان پلاستیکی نرده ای ارزان

 

گلدان پلاستیکی نرده ای ارزان

این که بتوانید برای گیاهان خود بستری را خریداری کنید که بسیار ارزان است و از سویی دیگر می تواند مزایای بسیاری را با خود به همراه داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است. دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود افراد اقدام به انتخاب گلدان پلاستیکی نرده ای ارزان برای کاشت گیاهان خود کنند که نشان می دهد چرا این یک گلدان تمام عیار است.

هنگام پیوند نهال، محصور شدن ظرف به محیط ریشه زایی اجازه می دهد تا با گیاه به راحتی به گلدانی دیگر منتقل شود. این امر نیاز به استریل کردن بستر ریشه زایی را محدود می کند. هنگامی که در بستر گلدان پلاستیکی ارزان جدید کاشته می شود، بیماری، ازدحام و رشد کوتاه مدت به هیچ عنوان در گیاه دیده نمی شود. از سویی دیگر، اگر قسمتی از گیاه بنا به دلایلی خشک شود، شما به راحتی می توانید آن را جدا کنید و به هیچ عنوان نیز نگران این نباشید که بیماری گیاه ممکن است به قسمت های دیگر گیاه نیز برسد.

از این که هیراد پلاست را برای خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گزاریم. 

ما همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و با ارائه بهترین قیمتها، صرفه جویی در هزینه ها را به شما مشتریان عزیز هدیه کنیم.

گلدان پلاستیکی نرده ای ارزان

تماس با ما