قیمت فروش گلدان پلاستیکی سیاه عمده

در مکان های زیادی از گلدان پلاستیکی سیاه استفاده می‌شود و از این رو تولید و خرید و فروش پر رونقی دارد. قیمت گلدان پلاستیکی سیاه عمده با عوامل مختلفی تعیین می شود مثلاً هر چه جنس و کیفیت گلدان پلاستیکی بهتر باشد و یا از برندهای معتبر و شناخته شده باشد قیمت گران تری خواهد داشت. طرح و شکل گلدان می تواند در تعیین قیمت آن موثر باشد. اگر خریدار و فروشنده گلدان پلاستیکی سیاه عمده هستید بهتر است به طور مستقیم به تولید کنندگان یا فروشگاه‌ های مجازی مراجعه کنید تا قیمت عمده گلدان سیاه برای شما ارزان تر شود و سود بیشتری به دست آورید.

 گلدان پلاستیکی سیاه عمده

طرح های متنوع گلدان پلاستیکی

 گلدان پلاستیکی سیاه عمده

تنوع در طراح و شکل گلدان پلاستیک بسیار زیاد است و زیبایی خاص خود را دارد. گلدان پلاستیکی طرحدار یا ساده است و معمولا گلدان های پلاستیکی ساده یک رنگ و یا ترکیبی از رنگ های مختلف است. گلدان های طرح دار پلاستیکی فانتزی یا عروسکی است و در نوع خود جذاب و پرطرفدار است و بیشتر جنبه تزئینی دارد. برخی از گلدان های پلاستیکی دارای اشکال متفاوت هندسی است و می‌ تواند دایره یا مربع و مستطیل افقی یا عمودی باشد.

برخی از گلدان ها دارای خطوط افقی عمودی و یا دارای برجستگی هایی می باشد که نما و جلوه جذاب دارد. گونه ای از گلدان های پلاستیکی طوری طراحی شده است که می‌ توان آن را به دیوار نصب کرده و برخی از آنها به سقف آویزان می شود و فضا و محیط زیبا و چشم نواز ایجاد می کند. گلدان های پلاستیک یا پایه و دسته دارد و یا ساده بوده و بدون دسته و پایه است. طرح برخی از گلدان های پلاستیکی به شکل حیوانات یا اشکال غیر هندسی مانند قلب و گل است که بیشتر مخصوص اتاق کودکان و محیط های شاد و کودکانه است. لبه های گلدان گاهی چین دار و یا ساده است.

گلدان پلاستیکی اصل چه مشخصاتی دارد؟

 گلدان پلاستیکی سیاه عمده

یکی از وسایل بسیار پر استفاده در محیط های کار یا در منازل گلدان پلاستیکی اصل است که با کیفیت های مختلف تولید می شود و برخی از خصوصیات آن به شرح زیر است:

  • معمولا اغلب گلدان های پلاستیکی با مواد اولیه ای چون پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شود که موجب می شود کیفیت گلدان هر چه بیشتر شود و نرخ بیشتری داشته باشد زیرا در این صورت مقاومت زیادی در برابر عوامل محیطی مانند نور و حرارت یا سرما یا گرما از خود نشان می دهد و آسیب نمی بیند و وزد بشکند و ترک بردارد که خود از مهمترین و برترین مشخصات گلدان پلاستیکی به شمار می‌ رود.
  • از دیگر مشخصات گلدان پلاستیکی آن است که گلدان مرغوب و باکیفیت عالی ساخته می شود که دارای دهانه بزرگ باشد و یا فضای کافی برای رشد گیاه داشته باشد و یا اینکه موجب زهکشی مناسب آب شود تا آب بیش از حد در گلدان نماند و به موقع خارج شده و یا زود خارج نشود و آبی به گل و گیاه نرشد و در این صورت گیاه رشد مناسب خواهد داشت.
  • رنگ گلدان پلاستیکی یکی از دیگر ویژگی‌ های این محصول است که باید مرغوب و با کیفیت باشد تا در اثر قرار گرفتن در مقابل عوامل محیطی و یا بر اثر شسته شدن ثابت بماند و تغییر نکند یا کمرنگ شود.
  • طرح و شکل و ابعاد گلدان پلاستیکی از دیگر مشخصات مهم آن است که باید متنوع و زیبا و به روز باشد و در اندازه های کوچک و بزرگ تولید شود تا بتواند نیاز مشتریان را برطرف کند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌ های گلدان پلاستیکی قیمت‌ آن است که باید مناسب و بر اساس جنس و برند آن تعیین شده باشد.
  • گلدان لاستیکی باید قابلیت شستوی آاسن داشته اشد و حمل و جا به جایی راحت و آسان داشته باشد.

جابه جایی آسان گلدان پلاستیکی

 گلدان پلاستیکی سیاه عمده

به طور کلی بیشتر محصولات پلاستیکی به دلیل وزن سبک که دارد جابجایی و حمل و نقل آن آسان است و گلدان پلاستیکی هم شامل این مسئله می شود و وزن آن به مواد اولیه در ساخت آن نیز وابسته است. اصولا اگر گلدان پلاستیکی اندازه کوچک تری داشته باشد نسبت به گلدان پلاستیکی بزرگ وزن کمتری داشته و جابجایی آسان تری است اما با این حال گلدان های بزرگ نیز وزن چندانی نداشته و آن قدر سنگین نیست که افراد را در جا به جایی اذیت کند.

برخی از انواع گلدان پلاستیکی دارای لبه یا دسته هایی است که باعث می‌ شود به خوبی در دست گرفته و جا به جایی آسانی داشته باشد و حتی برای مسافرت مناسب باشد. اگر گیاه کاشته شده در گلدان های پلاستیکی تازه آبیاری شده باشد و خاک موجود در آن خیس باشد مسلما وزن سنگین تری دارد و جابجایی آن نسبت به گلدان هایی که خاک خشک دارد دشوارتر است. گلدان های پلاستیکی پایه دار و گلدانی که پایه نرم و روان داشته باشد روانتر حرکت می کند و حتی اگر سنگین بادش حمل و نقل راحت تری دارد.

صادر کننده گلدان پلاستیکی سیاه عمده

صادر کننده گلدان پلاستیکی سیاه عمده معمولاً مواد پلاستیکی از محصولات تجاری و صادراتی ارزشمند به شمار می‌ روند که بازار صادرات آن از رونق خوبی برخوردار است. در این راستا گلدان پلاستیکی سیاه عمده نیز صادرات خوبی دارد و به ویژه به کشورهای عراق و افغانستان در حجم انبوه و گسترده تری صادر می شود و سود فراوان و خوبی از آن عاید دست اندرکاران می گردد. اگر تولیدکنندگان در تهیه و ساخت گلدان پلاستیکی بهترین مواد اولیه را به کار ببرند و آن را با روش‌ های مناسب و تجهیزات کافی تهیه کنند می توانند در صادرات پلاستیکی موفق تر باشند.

حتی اگر طرح و شکل گلدان مدرن و زیبا باشد در جذب مشتری بسیار تأثیرگذار بوده و می تواند صادرات گلدان را رونق بدهد. برخی از تولید کنندگان با سایت های معتبر اینترنتی همکاری می کند و صادرات این محصول را از طریق فضای مجازی انجام می دهند. بنابراین سایت هایی مانند سایت حاضر با داشتن تیم پشتیبانی با تجربه و کاردان به مشتریان خود به خوبی خدمت‌ رسانی می‌ کنند و گلدان مرغوب را از برترین تولیدکنندگان خریداری نموده و در اختیار آنها قرار می‌ دهند. بنابراین صادر کننده گلدان می توانند با مراجعه به این مراکز مجازی گلدان پلاستیکی اصل را در اسرع وقت به دست آورند و به دلیل نبود دلال ها کمترین قیمت را بابت خرید آن پرداخت کنند و بیشترین سود و درآمد را کسب کنند.

تماس با ما