فروش یخدان های یونولیتی + قیمت

یخدان های یونولیتی که به عنوان کول باکسها نیز شاخته می شوند، در حال حاضر به یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار تبدیل شده اند. این دسته از یخدانها زمینه ای را برای شما مهیا می کنند تا بتوانید به حمل مواد غذایی بپردازید، بدون این که نگرانی بابت از بین رفتن آنها یا کپک زدگی داشته باشید. در این مطلب همراه ما باشید تا به بررسی همه جانبه فروش یخدانهای یونولیتی بپردازیم و نحوه خرید آنها را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم.

انواع یخدان های یونولیتی

 

انواع یخدان های یونولیتی

برای دسته افرادی که قصد دارند یخدانهای یونولیتی را خریداری کنند، همواره به دنبال این هستند که در خرید خود تنوعی را ایجاد کنند. در رابطه با یخدانهای یونولیتی باید بگوییم که به طور کلی این یخدانها در یک شکل بوده و تغییرات تنها در ابعاد آن دیده می شود. حمل ونقل مواد غذایی از دیرباز مورد توجه بشر قرارداشته است.از آنجای که مواد غذایی و خوراکی دارای حساسیت میباشند وهمچنین میزان دما و رطوبت بر ماندگاری آنها تاثیر میگذارد بنابراین بشر همواره به دنبال مناسبترین گزینه برای بسته بندی این گونه مواد بوده است . یخدان یونولیت برای همین منظور استفاده می شود .

عایق بودن دربرابر رطوبت و دما و ضربه وهمچنین سبک بودن بسته بندی ،حملی آسان از آن دسته مواردی بود که ذهن انسان هموار ه به خود مشغول کرده بودند ، دانش بشری که تاثیر غیرقابل انکاری در زندگی امروزه ی ما دارد این دغدغه را با ابزار کار آمد و مناسبی برطرف کرد، یخدان یونولیت تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به دلیل داراب ودن وزن سبک و همچنین عایق بودن دربرابر گرما، رطوبت، هوا وهمچنین ضربه مناسب ترین و کارآمدترین گزینه برای حمل و یا نگه داری مواد غذایی و حتی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی می باشند. شما می توانید یخدانهای بسیار کوچک که حتی در موتور سیکلت نیز جای می گیرند را از هیراد پلاست خریداری کنید تا یخدانهای بسیار بزرگ که در قصابی ها برای نگهداری ماهی و میگو از آنها استفاده می شود.

انواع مدل این محصول در ابعاد بزرگ

 

انواع مدل این محصول در ابعاد بزرگ

برای نگه داشتن قطعات یخ، حتی مایعات و جامداتی است که نیاز دارند که در طی انتقال در درجه حرارت پایین منتقل شوند. یخدان یونولیتی بزرگ بهترین انتخاب است که در سفر همراه شماست و می تواند از مواد غذایی در برابر فاسد شدن جلوگیری کند. امروزه یخدان یونولیتی بزرگ مصارف زیادی در صنعت، مصارف خانگی، حمل دارو، حمل فراورده‌های شیلات مانند ماهی و میگو، حمل خون، کشاورزی و غیره دارد. یخدان یونولیتی تولید شده توسط فروشگاه هیراد پلاست بهترین انتخاب برای حمل مواد فاسد شدنی در گرما یا سرما می باشد. یخدان یونولیتی یا کولباکس برای حمل ماهی یا میگو که به نام یخدان ماهی و یخدان میگو شناخته می شوند از محصولات تولیدی هیراد پلاست می باشند.

از آنجایی که این یخداننها دارای خاصیت ضد ضربه نیز می باشند می توان از آنها برای نگهدار ی و یا حمل ونقل وسایل با ارزش و حساس نیز بهره گرفت .به دلیل قرار گرفتن مولکولهای هوای درمیان مواد سازنده ی آن دارای خاصیت عایق بوده و وزنی سبک نیز دارند که این عوامل باعث کار آمدی این یونولیتها درحمل و نقل نیز گشته است. وزن سبک یونولیتها حمل آنها را آسان تر می کند.

انواع مدل های این محصول در ابعاد کوچک

 

انواع مدل های این محصول در ابعاد کوچک

یخدان یونولیتی کوچک دقیقا نقطه مقابل یخدانهای بزرگ هستند. این یخدانها به دسته های خیلی کوچک تا متوسط تقسیم می شوند و افراد می توانند به راحتی از آنها در هر جایی که فکرش می کنید، استفاده کنند. مزایای استفاده از یخدان یونولیتی کوچک بسیار زیاد است، به همین خاطر در این بخش به مهم ترین آنها پرداختیم:

  • یخدان یونولیت کوچک قدمی بزرگ و موثر در حل و نگهداری مواد حساس میباشد که انتقال آنها را در مسافتها و حتی روزهای طولانی تر نیز ممکن می سازد.
  • یخدان یونولیتی کوچک در اندازه های متفاوت تولید می شوند ،در ابعاد بسیار بزرگ و یا حتی جعبه های بسیار کوچک یخ در مراکزهای خرید نیز استفاده کرد.
  • یونولیت به دلیل عایق بودن در اسکلت ساختمانها نیز بکار می روند، که این مواد به علت سبکی کارایی بالایی در عایق سازی ساختمانها نیز دارند.
  • امروز با توجه به نیاز بشر به صادرات مواد گوناگون و صدالبته حساس سعی در تولید موادی دارد که هم نسبت به مصارف،اقتصادی مقرون به صرفه بوده و همچنین کارایی بالایی در زمینه ی حمل و نقل داشته باشد.
  • ولی امروزه یخدان یونولیت نه تنها این مشکل را بر طرف کرده بلکه امکان جابجایی مواد حساس تر را نیز امکان پذیر کرده است.

قیمت یخدان های یونولیتی چند است؟

 

قیمت یخدان های یونولیتی چند است؟

اگر برای شما این سوال پیش آمده است که یخدانهای یونولیتی چه قیمتی را برای خود به همراه دارند، باید به شما بگوییم که در ابتدا مهم است که چه فروشگاهی را برای خرید انتخاب می کنید، زیرا یخدانها یونولیتی با توجه به این که چه عرضه کننده ای آنها را ارائه می دهد، قیمت گذاری می شوند.

با انتخاب هیراد پلاست می توانید یخدان های یونولیتی ارزان قیمتی را برای خود به همراه داشته باشید. شما می توانید بدون واسطه به خرید یخدانهای یونولیتی از طریق این فروشگاه پرداخته و سپس آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. هیراد پلاست همچنین برای ساکنین تهران نیز خرید حضوری را فراهم می کند.

فروش یخدان یونولیتی

 

فروش یخدان یونولیتی

فروش یخدان های یونولیتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی انجام می شود. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست و انتخاب انواع یخدان های یونولیتی، محصولی را برای خود خریداری کنید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

فروش یخدان های یونولیتی همواره از رونق بسیار بالایی برخوردار بوده، زیرا تولیدی هیراد پلاست محصولات خود را کاملا با توجه به استانداردهای جهانی عرضه می کند. به همین دلیل است که شما به هنگام خرید این محصول و همتای خارجی آن به هیچ عنوان نمی توانید تغییر در این بین مشاهده کنید.

همان طور که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، یخدان های یونولیتی هیراد پلاست یکی از بهترین محصولاتی است که در همین فروشگاه برای فروش عرضه می شود. تمامی افراد می توانند به راحتی با خرید این محصول در سفرهای خود به نگهداری مناسب از مواد غذایی و همچنین نوشیدنیهای خود بپردازند.

هیراد پلاست، پیشرو در عرضه انواع یخدان های یونولیتی در ایران است.

فروش یخدان یونولیتی

تماس با ما