عرضه صندلی پلاستیکی دست دوم

مراکز فراوانی در کشور وجود دارند که با خرید میز و صندلی های نو و دست دوم پلاستیکی و عرضه آنها به صورت اجاره ای به متقاضیان امرار معاش می کنند.
میز و صندلی های پلاستیکی همانند بسیاری از محصولات پلاستیکی دیگر مانند ظروف پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف، نایلون های پلاستیکی دسته دار تبلیغاتی و ساده، نایلکس های زباله و پلاستیک فریزر کاربرد بسیار فراوانی در زندگی انسانها دارند زیرا برای برگزاری جشن ها و مراسمات شادی و غم بزرگ به تهیه میز و صندلی های فراوانی نیاز است تا جهت پذیرایی و نشستن مهمانان از آنها استفاده گردد از طرف دیگر خرید تعداد فراوان این میز و صندلی ها برای همه مردم امکانپذیر نمی باشد.

استفاده از میز و صندلی های دسته دوم برای برگزاری جشن ها

اگرچه قیمت فروش این محصولات پرکاربرد پلاستیکی در مقایسه با میز و صندلی های چوبی و فلزی به مراتب ارزان تر است اما باید توجه داشت که خرید تعداد فراوانی از این محصول منجر به هزینه ای بسیار زیاد خواهد شد و تقبل این هزینه هنگفت برای استفاده از میز و صندلی در یک روز کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد.

اجاره میز و صندلی های پلاستیکی به مردم

از این رو مراکزی تاسیس شده اند که با خرید تعداد فراوانی از میز و صندلی پلاستیکی به صورت نو و یا دسته دوم و همچنین سایر ظروف و لوازم مورد نیاز برای پذیرایی از مهمانان و برگزاری جشن های پر جمعیت و اجاره آنها به مردم فعالیت می کنند. البته لازم به ذکر است که میز و صندلی های پلاستیکی این مراکز به علت استفاده فراوان مستهلک شده و تازه و نو نمی باشد اما برای برگزاری جشن های معمولی می تواند نیاز بسیاری از مردم را برطرف سازد.

منبع: بازار پلاستیک ایران

9

  1. سلام وقتتون بخیر ممنونم بخاطر راه اندازی سایتتون و فروش صندلی پلاستیکی دست دوم و اینکه میتونیم این محصول رو با قیمت خیلی مناسبی تهیه کنیم
    ممنونم از مطالب و تلاش هاتون در این زمینه و امیدوارم موفق باشین
    با تشکرات فراوان

  2. سلام خیلی خوشحال شدم که سایت شمارودیدم چون برای جشنمون نیاز به ظروف وصندلیهای زیادی داشتیم ومیتونیم به راحتی از شما اجاره کنیم واقعا ممنون

  3. سلام از سایت خوبتون تشکر میکنم.میخواستم صندلی پلاستیکی دست دوم در تعداد بالا سفارش بدم.ایاصندلی ها سالم و در حد نو هستند؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید

    • سلام خانم ناظری عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
      پایدار باشید.

  4. سلام وقت بخیر کیفیت صندلی پلاستیکی های شما بی نظیر بود من برای مرکز همایش ها خرید کردم خیلی با کیفیت و خوب بود

  5. سلام
    صندلی دست دوم واسه فروش میزارید یا فقط مخصوص اجاره است

    • سلام جناب محمد ذوالفقاری عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تماس با ما