خرید عمده میز صندلی پلاستیکی ارزان

هرساله مشاغل جدیدی ایجاد میشوند که نیاز به محلی برای نشستن و غذا خوردن مشتریان دارند و همچنین مردم نقل مکان هایی میکنند که نیاز به جابجایی وسایلی دارند که گاهی بسیار سنگین هستند. میزهای غذا خوری بسیار سنگین وزن یکی از این موارد هستند. ادارات نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این موضوع تنها مربوط به ایران نیست و در بسیاری از کشورهای جهان به علت سهولت در جابجایی و همچنین مقاومت بیشتر در مقابل ضربات از این نوع وسایل پلاستیکی استفاده میشود. یکی از وسایلی که استفاده زیادی دارد میز صندلی پلاستیکی ارزان است که مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کرده است.

خرید عمده میز صندلی پلاستیکی ارزان

انواع مختلف میز صندلی پلاستیکی موجود در بازار

میز صندلی پلاستیکی ارزان

انواع میز صندلی در بازار باتوجه به کیفیتشان از یکدیگر جدا میشوند. بعضی از میزهای پلاستیکی تماما از جنس پلاستیک با مواد درجه دو هستند که خود این مورد نشانه ای از کیفیت پایین آنهاست، بعضی از اجناس نیز از پلاستیک های فشرده ای ساخته میشوند که با حجم زیاد پلاستیک فشرده شده عملا مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربات و فشار های وارد دارند اما گاهی انواعی از آنها وزن زیادی را دارند که دست کمی از محصولات دیگر ندارد. اما نوعی دیگر ازمیز صندلی درجه یک وجود دارد که علاوه بر وزن پایین و کیفیت ساخت بالا در برابر ضربات نیز بسیار مقاوم است. در این نوع میز صندلی ها سعی شده است با استفاده از مواد پلاستیکی در ساخت و همچنین با استفاده از پایه های فلزی میز صندلی های درجه یکی را ساخت و به بازار عرضه کرد.

بیشتر بخوانید: گلدان پلاستیکی نشا

با توجه به کاربرد هر محصول مدل های مختلف اداری و تجاری نیز وجود دارند. همچنین بعضی از موسسات مانند مهد های کودک نیز مدل های مخصوص به خود را نیاز دارند که با ابعاد کوچکتر از سایر مدل ها تولید میشوند. شکل و طرح ها نیز متفاوتند و بعضی از مدل های مخصوص رستوران ها و فست فودی ها تفاوت هایی در شکل خود دارند. بعضی از مدل ها به صورت مربعی و بعضی به صورت مستطیلی و طویل وجود دارند که معمولا در سالن های غذاخوری دانشگاه ها استفاده میشوند.

مشخصه های میز صندلی پلاستیکی باکیفیت

مشخصه های میز صندلی پلاستیکی باکیفیت اولین دلیلی که یک نفر قصد دارد از میز و صندلی های پلاستیکی استفاده کنده به علت وزن سبک آن است. پس باید توجه داشت که محصولی را که انتخاب کرده ایم از لحاظ وزن و سبک بودن بسنجیم زیرا قصد داریم در جابجایی ها دچار مشکل نشویم. مورد دیگر نیز این است که باید از طول عمر و دوام بالایی برخوردار باشد تا در دراز مدت از تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: لوازم پلاستیکی آشپزخانه

میز صندلی پلاستیکی باکیفیت باید مقاوم باشدو در صورت قرار دادن یک جسم کمی سنگین در آن دچار شکستگی و ترک نشود. گاهی ممکن است ضرباتی به این محصولات وارد شود بنابرین ضد ضربه بودن نیز باید خاصیتی باشد که یک جنس خوب داراست. گاهی مواداولیه استفاده شده برای ساخت این محصولات آنچنان بی کیفیت است که با قرار دادن آنها در آفتاب نه تنها دچار رنگ پریدگی میشوند بلکه گاهی اوقات آسیب نیز میبینند.

مواد استفاده شده در ساخت میز و صندلی پلاستیکی باید در برابر اشعه UVمقاوم باشد و همچنین تا حدی نیز بتواند در مقابل حرارت از خود مقاومت نشان بدهد. در طرح و رنگ نیز باید سعی شود از محصولاتی استفاده شود که طرح و رنگ ساده تری داشته باشند.

کیفیت مواد اولیه میز صندلی پلاستیکی

کیفیت مواد اولیه میز صندلی پلاستیکی خب همانطور که از نامش پیداست مواد اولیه استفاده شده در تولید صندلی و میز های پلاستیکی خود پلاستیک است. اما پلاستیک خود چگونه ساخته میشود.

برای تولید پلاستیک از نفت استفاده میشود. با استفاده از نفت و ترکیب این ماده بسیار پر استفاده با کلر و اکسیژن و گاز بسیاری از مواد پایه پلاستیک ساخته میشوند. همچنین شاید خودتان جزو افرادی باشید که هرساله مقدار زیادی پلاستیک را در خانه جمع کرده و دور میریزید اما بهتر است بدانید بسیاری از محصولات پلاستیکی که استفاده میکنید حاصل همین پلاستیک های دو ریز شماست.

پلاستیک هایی را که شما دور میریزید پس از جمع آوری به محل های بازیافت میبرند و پس از تجزیه وبازیافت آنها دوباره در تولید محصولات از آنها بهره میبرند. عبت این کار نیز این است که تولید یک بطری پلاستیکی هم زمان و هم سرمایه و انرژی کمتری را نسبت به بطری های شیشه ای نیاز دارد و از سوی دیگر میتوان بدون نیاز به آلودگی بیشتر محیط دوباره از این پلاستیک ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: گلدان پلاستیکی اویز

پلاستیک های باتوجه به مواد اولیه خود و نحوه ساخت انواع مختلف دارند. برای مثال پلاستیک به صورت کلی به سه نوع نیمه مصنوعی و مصنوعی و طبیعی تبدیل میشود که هر نوع برای صنعت خاصی کاربرد دارد برای مثال در دسته های برس و یا بعضی قالب های سفت و سخت از پلاستیک طبیعی استفاده میشود. همچنین از لحاظ ساخت نیز پلاستیک ها به دو نوع کلی گرما نرم ها و گرما سخت ها اشاره کرد.

گرما سخت ها نوعی هستند که در آن مولکول ها به شدت به یکدیگر چسبیده و پیوند قدرتمندی را تشکیل میدهند که این امر از بازیافت آنها جلوگیری میکند و باعث میشود که مواد ساخته شده از آنها قابلیت بازیافت نداشته باشند. اما گرما نرم ها آن دسته ای هستند که در آنها مولکول ها به نحوه ای به یکدیگر متصل میشوند که میشود با تغییرات دمایی دوباره از آنها مواد و اشیا دیگری تولید کرد.

پخش کننده میز صندلی پلاستیکی ارزان

پخش کننده میز صندلی پلاستیکی ارزان انواع میز وصندلی ها در مشاغل زیادی کاربرد دارند. از مهد کودک ها که از میز های مقیاس و اندازه کوچک استفاده میکنند تا اغذیه فروشی ها و رستوران ها و حتی منازل عادی نیز نیاز به میزهایی دارند که علاوه بر سبک بودن در کیفیت نیز خوب باشند و طرح های زیبایی نیز داشته باشند. یکی از مجموعه هایی که به تهیه و تولید و پخش میز صندلی های درجه یک و با کیفیت مشغول است مجموعه هیراد پلاست می باشد که با استفاده از بهترین مواد اولیه درتلاش است تا بهترین محصولات را به بازار عرضه کند.

بیشتر بخوانید: میز پلاستیکی تاشو

اگر صاحب کسب و کارهایی هستید که نیاز به تهیه میز و صندلی های باکیفیت و بادوام را دارید و یا قصد تهیه میزوصندلی برای اداره جات و مجموعه آموزشی خود را دارید میتوانید با مراجعه به وبسایت هیراد پلاست و یا با تماس با مشاوران و کارشناسان فروش این مجموعه پس از آگاهی از قیمت ها و مدل های مختلف محصولات نسبت به خرید وسایل مورد نظر خود اقدام کنید.

تماس با ما