خرید اینترنتی لوازم پلاستیکی آشپزخانه جدید

فروشگاه های اینترنتی مزایای زیادی دارند یکی از این مزایا یافتن کالاهای به روز و جدید است. خرید لوازم پلاستیکی آشپزخانه نیز به این روش بسیار آسان است.

لوازم پلاستیکی آشپزخانه

استفاده از انواع ظروف پلاستیکی در آشپزخانه

امروزه ظروف ها با جنس های مختلفی مانند ملامین، چینی و استیل در طرح ها و رنگ های متنوع موجود در بازار هستند اما باز هم ظروف پلاستیکی در بیشتر آشپزخانه ‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد.
از اهمیت کاربرد پلاستیک ها در منازل نمی شود چشم پوشی کرد و امروزه پلاستیک ها از وسایل اصلی و ضروری آشپزخانه ها محسوب می شوند. کاربرد این وسایل در آشپزخانه این است که غذاها در ظروف پلاستیکی تهیه، بسته ‌بندی و گاهی مصرف می ‌شوند. همچنین باقی مانده غذاها در این ظروف ذخیره می شود.

دلایل انتخاب و استفاده افراد از ظروف پلاستیکی

  • مقاوم در برابر حلال های شیمیایی
  • به دلیل نشکن و سبک بودن بسیار مناسب برای استفاده کودکان و سالمندان است زیرا خطری برای این گروه سنی ندارد
  • عایق خوب حرارت و الکتریسته
  • مانع از رشد و نفوذ قارچ و کپک است
  • قابل رنگ شدن می باشند و در طرح و رنگ های وسیعی تولید و عرضه می شوند.
  • قیمت آن ارزان و قابل حمل شدن است و برایبسیاری از خانواده ها مقرون به صرفه می باشند.

لوازم پلاستیکی آشپزخانه

انواع پلاستیک های مورد استفاده خانگی

پلاستیک های خانگی موجود در بازار به چند دسته تقسیم میشوند:

  • دسته اول مربوط به لوازم خانگی می باشند که شامل انواع لوازم مخصوص سرویس‌های بهداشتی مثل لگن و صندلی حمام، گیره لباس، گلدان، انواع کشو و طبقه برای وسایل مختلف، گیره لباس و … هستند.
  • دسته دوم مربوط به لوازم مسافرتی مانند ست ظروف مسافرتی معمولا شامل بشقاب، پیش‌دستی، کاسه، قاشق، چنگال، کارد، لیوان، رنده، قمقمه، لیوان‌های سفری و .. می باشند.
  • سومین دسته پلاستیک ها که بزرگترین و مهم ترین دسته این گروه محسوب می شود مربوط به لوازم وابزار آشپزخانه است که خود این وسایل به چند دسته تقسیم می شوند. یک دسته مربوط به ظروفی مانند جای نان و سبزی و میوه، جاقاشقی، آبکش، لگن، لیوان و … است. دسته بعدی شامل ظروف نگهداری و بسته بندی مواد غذایی در یخچال و فریزر، رنده، کفگیر، ابزارآلات آشپزخانه مثل آبمیوه‌گیری و … است و در آخر هم شامل ظروف مخصوص نگهداری مواد غذایی خشک مانند چای، قند، ادویه جات، شکر، حبوبات و … می شود.

لوازم پلاستیکی آشپزخانه

نکاتی هنگام خرید لوازم پلاستیکی آشپزخانه

سعی کنید ظروف پلاستیکی خریداری کنید که نام و برند معتبری داشته و
دارای علامت استاندارد باشد. همچنین این ظروف قابل انعطاف پذیری و شستشو باشند. ظروف پلاستیکی کاملا صاف و صیقلی و شفاف باشند و ناخالصی نداشته باشند و تکه‌های اضافه‌ای در گوشه و کنارشان نباشد.

تماس با ما