تولید عمده میز صندلی پلاستیکی طرح طاووسی

یکی از زیباترین انواع طرح های میز صندلی پلاستیکی طرح طاووسی است که تفاوت بسیار زیادی از نظر مدل و زیبایی با نمونه‌های دیگر میز صندلی دارد و این محصول خاص و بسیار زیبا در داخل کشور توسط تولید کننده آن به صورت عمده ساخته می‌شود و می‌تواند نیاز داخل کشور را به خوبی تامین کند همچنین تولید آن برای صادرکنندگان نیز فرصت خوبی باشد و این محصول را ارزان‌تر به دست مشتریان خود برسانند.

 میز صندلی پلاستیکی طرح طاووسی

بهترین روش شستشو میز صندلی پلاستیکی

 میز صندلی پلاستیکی طرح طاووسی

یکی از نکاتی که در مورد انواع میز و صندلی پلاستیکی باید مدنظر قرار گیرد شستشوی آنها است و شستشوی این محصول به طور ویژه و به شکل مخصوصی متفاوت از انواع محصولات دیگر است و به این ترتیب روش خاصی برای شستشو نیاز دارد.

برای تمیز کردن میز صندلی پلاستیکی می توانید از مایع ظرفشویی استفاده کنید و آن آب ولرم بریزید یا از پاک کننده‌ها و شوینده های مناسب دیگر استفاده کنید و در این حالت یک اسفنج را درون مخلوط آب و مایع قرار دهید و به این ترتیب آن را بر روی سطح پلاستیک به خوبی بکشید تا به این ترتیب کلیه قسمت های میز صندلی خیس شود.

در این حالت به راحتی برخی از جرم ها که بر روی صندلی نشسته بودند نرم شده و شما می توانید چند دقیقه صبر کنید جرم هایی که چسبندگی بیشتری به سطح پلاستیکی دارند از آن پاک شونده در نتیجه این کار امکان شستشوی مناسب تر میز صندلی فراهم می‌شود.

پس از اسفنج کشیدن کلیه قسمت های محصول و صبر کردن چند دقیقه ای می توانید صندلی را با آب کاملا آبکشی کنید به این ترتیب محصول تمیز می شود اما گاهی به دلایل مختلف از قبیل قرار گرفتن صندلی در محیط‌هایی مانند رستوران ها لکه های چربی بر روی صندلی باقی می مانند که تمیز کردن آنها نیاز به شستشوی دوباره دارد برای این کار شما مجدداً همین عمل را تکرار کنید تا به این ترتیب جرم های باقی مانده بر روی آن مجدداً پاک شوند و شستشوی مجدد با استفاده از آب در این حالت ضرورت دارد.

در نهایت شما می توانید صندلی و میز را وارونه کنید تا آب قرار گرفته بر روی آن کاملاً خشک شود و اگر برای خشک کردن عجله دارید می‌توانید از یک حوله که قدرت جذب حرارت بالایی دارد استفاده کنید تا به این ترتیب خشک کردن سریع تر انجام شود.

مدلهای متنوع میز صندلی پلاستیکی

 میز صندلی پلاستیکی طرح طاووسی

میز صندلی پلاستیکی از محصولات پلاستیکی است که دارای تنوع بسیار زیادی است و این مسئله نیز به جنس آن برمی‌گردد چون به طور مشخص از پلاستیک ساخته شده است و این ماده دارای قابلیت های فوق العاده بالایی بوده و می تواند به هر طرح درآید بنابراین این مساله کمک می کند تا افراد نمونه های بسیار زیادی را برای انتخاب در دسترس داشته باشند.

این محصولات می توانند چه در میز و چه در صندلی دارای شکل های مختلفی باشند که یکی از جذاب ترین و زیباترین آنها طرح طاووسی است که در قسمت پشتی و نشیمنگاه صندلی و قسمت رویی میز طرح های بسیار زیبایی را ایجاد کرده‌اند که بیشتر شبیه دم کابوس است و در عین حال مقاومت زیادی هم در برابر فشار دارند و این صندلی ها برای محیط های ویلایی و تراس ها می توانند بسیار مناسب باشند.

در کل با توجه به این که دستگاه های تزریق پلاستیک امروزه بسیار پیشرفته شده اند می توان انواع قالب های مورد نیاز برای ساخت میز و صندلی پلاستیکی را نیز تولید کرده و تکنولوژی ساخت آنها امروزه حتی با استفاده از چاپگرهای سه بعدی توسعه یافته است بنابراین می توان انتظار داشت که نمونه‌های بسیار مختلفی از این محصول وجود داشته باشند که از نظر زیبایی قابل مقایسه با نمونه‌های قدیمی نیستند.

تنوع در رنگ این محصول بسیار زیاد است و زیبایی این میز صندلی ها باعث شده که استفاده از آنها بسیار بیشتر شود و دیگر خریداران میز صندلی پلاستیکی رنگی هزینه زیادی را برای تهیه میز صندلی چوبی یا فلزی پرداخت نکنند.

میز صندلی پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه

 میز صندلی پلاستیکی طرح طاووسی

یکی از ویژگی‌هایی که در انواع میز صندلی پلاستیکی دیده می‌شود مقاوم بودن آن است که این محصول در برابر ضربه و در برابر فشار مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می‌دهد و این امتیاز مهمی برای محصولات پلاستیکی اینچنینی است و علت این مسئله نیز انعطاف پذیری بالای صندلی است به این معنی که تحت فشار دچار تغییر شکل نمی‌شوند و در صورت تغییر شکل سریع به حالت اولیه خود بر می‌گردند.

این محصول در برابر فشار بسیار مقاوم است و می تواند وزن های سنگینی را که بر روی آنها قرار می گیرند تحمل نماید و این مسئله در بالا بردن کیفیت این محصول بسیار تأثیرگذار بوده است تا جایی که به راحتی قابل مقایسه با انواع میز و صندلی های فلزی و چوبی نیست به خصوص این که نوع چوبی این محصولات پس از مدتی دچار لغزش می‌شوند و نوع فلزی آنها نیز پس از مدت زمان محدودی می توانند دچار زنگ زدگی می گردند اما هیچ یک از این معایب در این میز صندلی‌ها وجود ندارد.

این میز صندلی پلاستیکی مقاوم با گذشت زمان مقاومتشان در برابر فشار کاهش نمی یابد چون نه دچار لقی می شوند و نه زنگ زدگی در آنها ایجاد می شود و نه این که مقاومت صندلی واکنش آنها نسبت به فشار به مرور زمان کاهش می‌یابد بنابراین محصولاتی با دوام بوده و مقاومت آنها در برابر برابر فشار بسیار جالب توجه است.

قیمت میز صندلی پلاستیکی طرح طاووسی

 میز صندلی پلاستیکی طرح طاووسی

یکی از نکاتی که در مورد انواع میز و صندلی طرح طاووسی اهمیت زیادی دارد قیمت میز صندلی به مشتریان است و این نوع محصول طبیعتا نسبت به انواع ساده از قیمت بالاتری برخوردار است زیرا طرح‌های ایجاد شده بر روی قسمت های مختلف این میز صندلی بسیار زیبا هستند و می‌توانند قابل مقایسه با هیچ یک از صندلی های پلاستیکی دیگر نباشند به خصوص این که طرح ها به صورت بسیار پیچیده و ظریف روی صندلی ها انجام شده اند به همین دلیل قیمت این محصولات با نمونه‌های دیگر متفاوت است.

اما اطلاع دقیق از قیمت این محصول برای خریداران عمده لازم و ضروری است زیرا آنها این محصول را برای صادرات به کشورهای دیگر می خواهند و طبیعتاً باید قیمت این محصول را بدانند به خصوص این که در سفارش های عمده نیز باید بتوانند آن را ارزان‌تر تهیه کنند.

استعلام قیمت انواع میز صندلی پلاستیکی بزرگ و متوسط و کوچک را می‌توان از تولیدکننده این محصول در داخل کشور انجام دهند و به این ترتیب در زمان کوتاهی قیمت انواع مدل های مختلف این محصول را جویا شوند به خصوص این که همه نمونه های تولیدی در همین سایت به نمایش گذاشته شده اند و امکان مشاهده نمونه ها و استعلام قیمت آنها نیز به راحتی میسر است

تماس با ما