تامین کننده میز صندلی پلاستیکی پایه چوبی

تامین کننده میز صندلی پلاستیکی پایه چوبی بیشتر تولیدات خود را از چنان کیفیتی برخوردار کرده اند تا به کشور های دیگر صادر شود. سود ناشی از تولیدات این میز صندلی پلاستیکی رنگی بالا است؛ ولی صادر کنندگان آن هیچ اطلاعات دقیقی از سود ناشی صادرات آن را به مردم ارائه نمی کنند. اما با توجه به بازار تقاضای این میز صندلی در ایران و جهان از سود زیاد آن می‌توان آگاهی مختصری پیدا کرد. امروزه تامین عمده این محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تولید این محصول رو به افزایش است.

تامین کننده میز صندلی پلاستیکی پایه چوبی

ویژگی های میز صندلی پلاستیکی باکیفیت

ویژگی های میز صندلی پلاستیکی باکیفیت میز صندلی پلاستیکی همانند دیگر صندلی های عادی دارای مشخصات و ویژگی های بسیار خوبی می باشد که طرفداران زیادی دارد و در طرح و رنگ و مدل های متنوع و بسیار زیبا طراحی و ساخته شده اند و چشم هر مشتری را به خود خیره می کند. در ادامه به برخی از مشخصات و خصوصیات و ویژگی های این نوع میز صندلی ها می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: خرید گلدان پلاستیکی تزئینی

  • این میز صندلی ها برای انتقال و بردن آن ها از جایی به جای دیگر به دلیل وزن کمی که دارند بسیار راحت است.
  • این صندلی ها از هر جهت مفید هستند، اول اینکه در تماس با آب آسیبی به آن وارد نمی شود و مانند چوب رنگ و جنس آن تغییری نمی کند.
  • در اثر وارد کردن ضربه به آن ها کج نمی شوند و ترک نمی خورند، و اینکه در مصرف چوب صرفه جویی می شود و نیازی به الوار و چوب درختان ندارند.
  • برای وجود انواع رنگ های متنوع صندلی های پلاستیکی، اغلب افراد به سمت آن ها جذب می شوند. چون رنگ های شاد و روشن برای روحیه و شادی بخش بودن مشتریان تاثیر زیادی دارد.
  • از دیگر خصوصیات این مدل از صندلی مقاومت بسیار بالای آن می باشد که مقاومت آن موجب می‌شود بتوانیم سالیان سال از آن نگهداری کرده و بهترین استفاده را از آن داشته باشیم و هیچ فشار و وزنی نمی‌تواند به آن لطمه ای وارد بکند و بنابراین افراد با وزن بسیار سنگین و بسیار بالا می‌توانند از انواع و اقسام این مدل از صندلی استفاده کرده و هیچ نگرانی از بابت استفاده از بهترین نوع آن نداشته باشند.

رنگبندی متنوع میز صندلی پلاستیکی

رنگبندی متنوع میز صندلی پلاستیکی رنگبندی صندلی پلاستیکی باکیفیت باعث شده است این محصول در بین مردم محبوبیت بسیاری داشته باشد. این صندلی عالی مرغوب ترین صندلی پلاستیکی ایرانی است که توسط هنرمندان ایرانی تولید شده است. با توجه به رنگبندی های مختلفی که این صندلی ها دارند می توان آن ها را در جاهای مختلفی به کار برد.

بیشتر بخوانید: قیمت میز پلاستیکی 4 نفره

اتاق کار، اتاق مطالعه، پشت میز ریاست، و… مناطقی هستند که می توان به راحتی از این نیز صندلی استفاده کرد، چون رنگبندی های بسیار زیبا و جذاب آن باعث شده است تا با دکوراسیون این مناطق هماهنگ باشد و به راحتی بتوان آن ها را در مناطق نام برده شده استفاده کرد، این صندلی به دلیل زیبایی فراوان به محل کار و محل مورد نظر شما زیبایی و جذابیت فراوانی می بخشد.

رنگ های بسیار زیبای این محصولات از طرف دیگر باعث شده است تا مشتریان و خریداران بتوانند با خیال راحت اقدام به خرید آن نمایند، یعنی این اختیار به مشتریان داده شده است تا متناسب با سلیقه خود میز صندلی مورد نظر را بخرند، رنگ های روشن و رنگ های مات و تاریک، رنگ هایی هستند که این میز صندلی ها دارند.

شایان به ذکر است بدانید که تولیدکنندگان میز صندلی پلاستیکی، تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند این محصول پرکاربرد را در رنگبندی های زیبا بسازند و به بهترین شکل ممکن به تمامی مشتریان عزیز بشناساند تا تمامی مشتریان بتوانند خریدی موفق و با کیفیت را برای خود به ارمغان بیاورند.

انعطاف پذیری میز صندلی پلاستیکی ایرانی

انعطاف پذیری میز صندلی پلاستیکی ایرانی میز صندلی پلاستیکی ایرانی، یکی از انواع مختلف صندلی پلاستیکی بوده و به دلیل این که جنس آن از پلاستیک می باشد قیمت آن مناسب بوده و ارزان است. این صندلی ها کاربردهای بسیاری دارند و یکی از مهم ترین کاربرد آن این است که به خوبی توانسته جای چهار پایه های قدیمی که از جنس چوب بوده را به خوبی پر کرده و به دلیل وزن سبکی که دارد مورد استقبال مشتریان بسیاری واقع شده است. تولید صندلی پلاستیکی، بهترین گزینه برای استفاده در قسمت هایی از خانه و هر محیطی است.

بیشتر بخوانید: خرید صندلی پلاستیکی سهند

طرح صندلی این صندلی، کیفیتی ایده آل و منحصر به فرد داشته و به دلیل این که از جنس پلاستیک می باشد در برابر شست و شو مقاوم بوده و نم و رطوبت به آن آسیبی وارد نخواهد کرد. اما نکته مهم اینجاست که میز صندلی های ایرانی از یک خصوصیت بسیار خوب برخوردار می باشند و آن هم انعطاف پذیری بسیار بالای آن ها می باشد که باعث شده است نظر مشتریان و خریداران را به خود جلب کند.

انعطاف بسیار بالای این میز صندلی باعث می شود تا محصول مورد نظر حتی در فشار سنگین نیز دچار شکستگی نشود و با انعطافی که دارد از شکستگی جلوگیری به عمل آورد. انعطاف بالای این محصولات از اصلی ترین ویژگی های آن به شمار می رود و دلیل انعطاف بالای آن نیز بر میگردد به مواد تشکیل دهنده و ساختار آن. به دلیل اینکه از بهترین مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده اند این میز صندلی ها می توانند وزن سنگین را نیز تحمل کنند و مشکلی برای آن ها به وجود نیاید.

قیمت فروش میز صندلی پلاستیکی پایه چوبی

 میز صندلی پلاستیکی پایه چوبی

قیمت فروش میز صندلی پلاستیکی پایه چوبی، با توجه به نوسانات بازار ارز بسیار متغیر است. ایران به دلیل داشتن بحران های اقتصادی، نمی تواند برای کالاهای خود قیمتی ثابت بگذارد و صندلی نیز دچار همین سرنوشت شده است. قیمت میز صندلی، در بازار با توجه به میزان عرضه و تقاضای آن تعیین می شود. عواملی دیگری مانند کیفیت، تعداد و کمیت در قیمت گذاری صندلی بی تاثیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: فروش میز پلاستیکی صبا

وجود تولید انبوه و یا عدم تولید یا تولید کم میز صندلی پلاستیکی ها نیز در روند قیمت گذاری آن تیر زیادی خواهد گذاشت. قیمت عمده این صندلی پلاستیکی، به پارامتر های مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت و جنس آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، طرح و مدل، رنگ و سایز و … مؤثر هستند. شما می توانید این صندلی و میز را با قیمت بسیار ویژه و بورنکردنی از مرکز ما تهیه نمایید.

5

  1. چه جالب بود من تا حالا این مدلها ندیده بودم این مدل میشه تو همه جا چه خونه و چه حیاط استفاده کرد من حتما سفارش میدم

  2. وای من عاشق این طراحی هستم میشه لطفا راجع به قیمت و رنگبندی ها توضیح بدید ممنون میشم… نماز و روزه هاتون قبول باشه

  3. سلام و خسته نباشید خیلی مدل های شیکی دارید فکرمیکنم مدل اولی برای آشپزخانه مناسب باشه آدرسی دارین حضوری ببینم؟

    • سلام خانم امیری عزیز
      برای دریافت پاسخ سوالات خود با شماره ای که داخل سایت درج شده تماس بگیرید.
      پایدار باشید.

    • سلام خانم امیری عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید

تماس با ما