بازار صادرات گلدان پلاستیکی مشکی عمده

برای کاشت و پرورش گل و گیاهان مختلف نیاز به وسایل و تجهیزات مختلف می باشد که از جمله آن می توان گلدان اشاره نمود. گلدان یکی از انواع ظروفی است که برای کشت و پرورش گیاهان استفاده می شود و از متریال و مواد اولیه گوناگون تولید می شود. فروش مستقیم گلدان پلاستیکی مشکی عمده از روش های مختلف صورت می گیرد. از جمله این روش ها فروش از طریق نمایندگی و فروشگاه این محصول است. همچنین فروش اینترنتی توسط فروشنده نیز از جمله روش های فروش مستقیم گلدان پلاستیکی است.

بازار صادرات گلدان پلاستیکی مشکی عمده

انواع مختلف گلدان پلاستیکی موجود در بازار

 گلدان پلاستیکی مشکی عمده

گلدان پلاستیکی رنگی که در انواع مختلف طرح های مختلف و متنوع موجود می باشد و دارای کارایی و کاربرد بسیار فراوانی می باشد که از استقبال بسیار زیاد افراد از داخل و خارج از کشور برخوردار می باشد و در انواع جنس های مختلف و سایز های مختلف تولید می شود که این عامل بر تغییرات قیمت گلدان موثر می باشد.

گلدان پلاستیکی در انواع رنگ بندی های شیک تولید می شود که رایج ترین و دوس داشتنی ترین نوع گلدان ها طرح فانتزی ان می باشد که بین کودکان محبوبیت ایجاد نموده است و می توان برای زیبایی منازل و دکوراسیون اتاق از این نوع گلدان ها استفاده نمود.

گلدان پلاستیکی پایه دار که در انواع مدل اشکال از جمله دایره، مربع، مستطیل تولید می شود که بهترین ان گلدان مربعی می باشد زیرا فضای کافی برای رشد گیاه را فراهم می آورد و دارای قیمتی مناسب و ارزان می باشد.

گلدان پلاستیکی دیواری در سایزهای مختلفی تولید می شود و همچنین رنگ های بسیار متنوعی دارد و برای ما رستوران ها و مکان هایی که می‌خواهند آنها را زیبا کنند، به کار برده می‌شود. اینگونه گلدان ها در دیوار نصب می شود و گل های مختلف و زیبایی در آنها قرار می گیرد. کیفیت گلدان های پلاستیکی بزرگ با یکدیگر متفاوت است. هر چه که این گونه گلدان ها ضخامت بیشتری داشته باشند و از مواد اولیه پلاستیکی مناسب‌تری تهیه شده باشد، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

مزیت های استفاده از گلدان پلاستیکی

مزیت های استفاده از گلدان پلاستیکی

همان طور که گفته شد گلدان پلاستیکی جدید یکی از انواع ظروفی است که برای کشت و پرورش گیاهان مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب به فرآیند تولید گلدان پلاستیکی بزرگ می پردازیم.

فرآیند تولید گلدان پلاستیکی بزرگ دارای مراحل مختلف می باشد. ابتدا طراح، طرح مورد نظر را که بر اساس سلایق مختلف و مد روز طراحی می نماید. بعد از کشیده شدن طرح و اصلاحات بر روی آن به قیمت تولید منتقل می شود.

طرح مورد نظر به صورت الگو درآمده و قالب آن ساخته می شود. مواد پتروشیمی با استفاده از دستگاه مخصوص و به روش تزریق، مواد اولیه را با فشار و به حال آب شده وارد قالب می شود. بعد از اتمام تزریق مواد و شکل گیری گلدان، ظرف ساخته شده از قالب جدا و به مرحله بعد انتقال می باید.

بعد از ساخت گلدان مرحله پرداخت می باشد که قسمت های زائد گلدان بزرگ پلاستیکی جدا می شود و برای عرضه به بازار وارد انبار می شود.

گلدان به نوعی وسیله ای تزیینی و نگهدارنده از گل ها و گیاهان مختلف گفته می‌ شود که عمدتاً در فضاهای داخلی و خارجی قابل استفاده بوده و بر حسب جنس، کیفیت و اندازه های مختلفی که دارند دارای مصارف مختلف و متعددی می باشند.

استفاده از گلدان پلاستیکی مستطیلی دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که با دارا بودن آنها توانسته جزو نمونه های پرفروش معرفی گردد.

  1. یکی از مزیت های استفاده از گلدان پلاستیکی مستطیلی کیفیت بالای این محصول می باشد به نحوی که در برابر ضربه، فشار، نم، رطوبت و سایر عوامل مختلف به خوبی مقاومت کرده و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد.
  2. این نمونه گلدان از قابلیت شستشوی ساده و راحتی برخوردار می باشد و به راحتی می‌ توان آن را با مواد شوینده تمیز کرد.
  3. دارای ابعاد و اندازه های مختلف می باشد و به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد می توان آنها را در فضاهای داخلی و خارجی استفاده نمود و نگران پوسیده شدن، شکستن یا ضربه خوردن این محصول نبود.

کیفیت فوق العاده گلدان پلاستیکی

 گلدان پلاستیکی مشکی عمده

گلدان ها می دانیم که در نمونه های مختلفی هستند که از نظر عوامل متعددی با همدیگر فرق دارند و از این موارد می توان به جنس گلدان ها اشاره که بهترین آنها گلدان پلاستیکی می باشد که در سایز های متعددی در دسترس قرار می گیرد. گلدان پلاستیکی سایز بزرگ در زمره محصولات پرفروشی است که در اشکال مربعی، مستطیلی، بیضی، کرد و … ارائه می گردد.

گلدان پلاستیکی سایز بزرگ از بهترین متریال ساخته می شود که انعطاف پذیر می باشد و در برابر ضربه مقاوم می باشد. از نظر رنگ بندی در گونه های آبی، سبز، زرد، قرمز، سفید و …. هستند که افراد با نظرات متفاوتی برای خرید شان اقدام می کنند.

بهترین گلدان پلاستیکی بسیار سبک است و باید گفت که حمل و جابجایی آسانی دارند. گلدان پلاستیکی تاشو یک نمونه از این موارد است که وقتی به آن احتیاج نداریم تا می شوند و جای زیادی را اشغال نمی کنند. فروش عمده گلدان پلاستیکی به نفع خریداران است که در این راستا خریداران می توانند آنها را با قیمت ارزان تری تهیه کنند تا مجبور نباشند هزینه زیادی را صرف نمایند.

توزیع کننده گلدان پلاستیکی مشکی عمده

 گلدان پلاستیکی مشکی عمده

توزیع کننده گلدان پلاستیکی بزرگ برای جلب رضایت و جذب بیشتر مشتریان اقدام به عرضه بهترین و با کیفیت ترین محصول نموده اند. همچنین عرضه کنندگان برای تامین گلدان پلاستیکی مورد نیاز مشتریان و بازار روش های مختلفی را برای عرضه این محصول اعمال می نمایند.

یکی از این روش ها عرضه اینترنتی محصول است. با توجه به گسترش اینترنت و فضای مجازی عرضه کنندگان نیز از این فرصت استفاده نموده و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی اقدام به عرضه انواع گلدان پلاستیکی در مدل ها و طرح های متنوع نموده اند.

یکی از مزایای این فروشگاه مجازی وجود اطلاعات و مشخصات کافی و جامع در خصوص گلدان می باشد که مشتریان با صرف زمان خیلی کم می توانند به این اطلاعات دست پیدا نمایند. همچنین نظر خریداران نیز قابل مشاهده می باشد.

از مزیت های این اقدام می توان به حذف واسطه ها و دلال ها اشاره نمود. این امر موجب شده تا عرضه کنندگان بتوانند ارتباط مستقیم با مشتریان برقرار نموده و محصول را بدون واسطه عرضه نمایند که باعث قیمت گلدان پلاستیکی شده و با نرخ واقعی عرضه می شود.

تماس با ما