بازار خرید گلدان پلاستیکی عمده

گلدان یک وسیله برای کاشت و نگهداری کردن از انواع و اقسام گل ها و گیاهان زینتی است که به افراد کمک می کند طبیعت سبز را به محیط محدود خانه های خود وارد کنند و از طراوت و زیبایی آن بهره مند گردند، با توجه به همین موضوع بازار خرید و فروش گلدان پلاستیکی عمده که با نرخ مقرون به صرفه ای محصول را به دست مصرف کننده ها می رساند، از رونق خیلی زیادی برخوردار می باشد.

 گلدان پلاستیکی عمده

مقاومت بالای گلدان پلاستیکی در برابر شکستگی

 گلدان پلاستیکی عمده

گلدان ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها با استفاده از یک نوع متریال خاص تولید می شوند و این وسایل شامل گلدان های پلاستیکی، شیشه ای و سفالی می باشند که دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و از هر یک در موقعیت های مختلفی استفاده می شود.

در میان این محصولات گلدان های تولید شده از جنس پلاستیک یا مواد پلیمری بیشترین میزان محبوبیت را در بین مردم دارند، که این مساله دلایل زیادی دارد و ما هم در ادامه این مطلب به برخی از آن ها اشاره می کنیم و از شما می خواهیم که با ما همراه باشید:

  • اصلی ترین فاکتوری که یک گلدان پلاستیکی دارد این است که این محصولات به طور قابل ملاحظه ای در مقابل شکستگی از خود مقاومت نشان می دهند و کاملا ضد ضربه هستند، به همین دلیل استفاده از انواع گلدان پلاستیکی مقاوم و نشکن در محیط های مختلف مسکونی، تجاری یا آموزشی کاربرد زیادی دارد.
  • در ضمن مدل های مختلف گلدان های پلاستیکی که در بازار های مصرف عرضه می شوند، عمدتا با نرخ بسیار مقرون به صرفه تری از محصولات دیگر مانند گلدان های شیشه ای به فروش می رسند و به همین دلیل هم اکثر مردم توانایی خرید آن ها را خواهند داشت.
  • این گلدان ها همه روزه در حجم بسیار زیادی تولید و به صورت گسترده به بازار های مصرف سطح کشور ما عرضه می شوند، به همین دلیل این محصولات همواره به راحتی در دسترس تمام مردم قرار دارند و خرید آن ها کار خیلی راحتی است.
  • نشکن بودن گلدان های پلاستیکی موجب می شود که بتوان آن ها را به راحتی بر روی هم قرار داد و به وسیله ماشین های حمل بار به هر نقطه از کشور ارسال نمود، چون در اثر وارد آمدن ضربات احتمالی در حین نقل و انتقال هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی شود.
  • این گلدان ها مقاومت زیادی هم در مقابل رطوبت دارند و به هیچ وجه دچار پوسیدگی، زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند، پس دارای طول عمر خیلی بالایی هستند.

اندازه های متنوع گلدان پلاستیکی

 گلدان پلاستیکی عمده

برای تولید کردن گلدان های پلاستیکی از روش مخصوصی استفاده می شود، که شامل تولید ماده اولیه پلیمری به صورت مایعی مذاب و ریختن آن در داخل یک قالب از پیش ساخته شده برای شکل گیری گلدان است.

با این روش می توان گلدان های مختلفی در شکل ها، اندازه ها و رنگ بندی های متنوعی تولید نمود و تنوع بسیار زیادی به این محصولات بخشید، که موجب جلب بیشتر رضایت و توجه مصرف کننده ها می شود و فروش این گلدان ها را بالاتر می برد.

با توجه به این موضوع گلدان پلاستیکی اصل در اندازه های خیلی کوچک، متوسط یا بزرگ یافت می شود و شکل این محصولات هم ممکن است کروی یا مربعی باشد، که هر کدام از آن ها برای کشت یک نوع گل مناسب هستند.

البته می توان در گلدان های بزرگ مستطیلی شکل انواع سبزیجات را در محیط های آپارتمانی پرورش داد، تا از سبزی تازه، ارگانیک و سالم برای مصرف خود و خانواده عزیزتان بهره مند باشید.

تنوع زیادی که در این محصولات وجود دارد باعث می شود که تمام مردم با هر نوع نیاز، خواست و سلیقه ای که دارند بتوانند از میان آن ها دست به انتخاب بزنند و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

استحکام فوق العاده گلدان پلاستیکی باکیفیت

 گلدان پلاستیکی عمده

وسایل پلاستیکی بر اساس نوع مواد اولیه ای که در تولید آن ها به کار رفته است از نظر میزان کیفیت درجه بندی و قیمت گذاری می شوند، چرا که در برخی موارد ممکن است این لوازم با استفاده از مواد کهنه که در اثر ذوب کردن سایر لوازم پلاستیکی در امر بازیافت بدست می آید، تولید شوند.

با توجه به این موضوع باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که گلدان پلاستیکی باکیفیت محصولی است که آن را با به کار گیری مواد نو تولید کرده باشند، یعنی حاصل بازیافت نباشد.

اگر بخواهید چنین محصولی را شناسایی کنید باید به برخی از ویژگی های آن توجه نمایید که در ادامه خدمت شما بیان خواهند شد:

  • گلدان های باکیفیت و نو دارای رنگ بندی های بسیار شفاف و جذاب هستند، اما انواع کهنه بدرنگ و کدر می باشند.
  • گلدان پلاستیکی درجه ۱ رنگ درخشان و روشنی دارد، اما انواع بی کیفیت این محصول دارای رنگ مات و بدون درخشش هستند.
  • گلدان های مرغوب دیواره ای ضخیم دارند و شما می توانید با نگاه کردن این ضخامت را مورد بررسی قرار دهید.
  • گلدانی که جنس خوبی داشته باشد، دارای ساختاری نرم، منعطف و ژله ای مانند است که در اثر فشردن به داخل خم می شود و دوباره به حالت اول برمی گردد، اما گلدان نامرغوب دیواره ای خشک و شکننده دارد که قابلیت انعطاف پذیری هم نخواهد داشت.

صادر کننده گلدان پلاستیکی عمده

 گلدان پلاستیکی عمده

در طی سال های اخیر کشور ما توانست به پیشرفت های چشمگیری در زمینه تولید انواع گلدان پلاستیکی دست پیدا کند و محصولات باکیفیت و زیبایی را تولید و روانه بازار های مصرف سطح داخلی و خارجی ایران نموده است.

به همین دلیل هم بسیاری از شرکت های صادر کننده گلدان، مدل های مختلف گلدان های پلاستیکی ایرانی را در حجم عمده از تولید کننده ها خریداری کرده و توسط مرز های هوایی یا زمینی به سایر کشور های دنیا ارسال می نمایند و در این مناطق به فروش می رسانند.

عرضه و فروش این محصولات در بازار های بین المللی موجب جذب شدن درآمد های ارزی زیادی به ایران می شود و توسعه اقتصادی ما را در پی دارد، پس افزایش سطح تولید و ارتقای کیفیت این محصولات از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

البته لازم به ذکر است که این گلدان های صادراتی علاوه بر بازار های خارجی در داخل ایران نیز توزیع می گردند و در اختیار مصرف کننده های داخلی نیز قرار می گیرند، که شما می توانید برای خرید آن ها از راه های حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

تماس با ما